fartop

ساخت بی نهایت شماره مجازی با textNow

پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۶، ۰۴:۳۶ ق.ظ

شماره مجازی

بی نهاییت شماره مجازی بسازید و همزمان از آنها استفاده کنید!!

 

برای اولین مطلب در وبلاگ قصد دارم  ساخت چندین شماره مجازی بصورت کاملا ساده و به صورت آموزش تصویری در اختیارتون قرار بدم.

شما میتوانید این شماره ها را مانند شماره یک سیم کارت معمولی  برای تماس و پیامک  و یا در مسنجر های مختلف مانند تلگرام استفاده کنید. ( در واتس اپ امکان پذیر نیست! )

دوستان حتما توجه داشته باشید که دریافت شماره از این برنامه به مراتب سخت تر شده و حتی ممکنه شماره ای هم دریافت نکیند.

شماره های شما دائمی نیستن و روشون حساب باز نکنید. استفاده شخصی و خیلی مهم از شماره های مجازی نداشته باشید.

لینک‌های موجود، نسخه های قدیمی از برنامه های ذکر شده هستند. شما میتونید جدید ترین ورژن برنامه‌های مورد نیاز رو از سایت های دانلود برنامه های اندروید نصب کنید. این برنامه ها در گوگل پلی پولی هستند اما به صورت رایگان از سایت هایی مانند فارسروید و ... قابل دانلود اند.

 

1) ساخت یک شماره مجازی در برنامه textnow

 

برای ساخت شماره مجازی باید برنامه textnow را به وسیله لینک زیر دانلود و نصب کنید { آموزش دانلود از اپلودبوی }

 

 

دانلود برنامه textnow نسخه اندروید

حجم فایل : 31 مگابایت

اندروید مورد نیاز برای اجرا : 4 به بالا

 

بعد از نصب فایل، برنامه را اجرا کنید و در صفحه sing up ادرس ایمیل و یک پسوورد وارد کنید و بعد create account بزنید.

 

 

هالا باید یک پیش شماره برای خودتون انتخاب کنید و بعد continue را بزنید که من در اینجا 321 وارد کردم.

 

 

و بعد در بین چند شماره پیشنهادی یک شماره را انتخاب کنید و continue رو بزنید.

 

 

اکنون اولین شماره شماره مجازی شما ساخته و شما میتوانید در این محیط ، پیامک ها و تماس هاتون رو مشاهده کنید.

 

 

2) ساخت چندین شماره مجازی!

برای این کار ما نیاز دارم از برنامه textnow چندین نسخه بسازیم و آنها را نصب کنیم.
برای ساخت چندین نسخه از یک برنامه نیاز به app cloner دارید که از لینک زیر قابل دانلوده { آموزش دانلود از آپلودبوی }
 
 
حجم فایل : 4 مگابایت
اندروید مورد نیاز برای اجرا : 4.0.3 به بالا
 
برنامه app cloner را نصب و اجرا کنید و در لیست باز شده textnow را پیدا کنید.
شما در اینجا میتوانید فقط با تغییر  رنگ لوگو برنامه در قسمت change icone color ,و تغییر نسخه برنامه در قسمت  clone number و کلیک بر روی تیک در صفحه ، یک نسخه دیگر از برنامه textnow بسازید که بصورت همزان در کنار نسخه اصلی اجرا کنید.
 
 
 
بعد از ایجاد تغییرات دلخواه و زدن تیک ،باید منتظر باشم نسخه دوم برنامه مورد نظرمون ساخته بشه. { نگران پیغام قرمز رنگ نباشید! فقط صبر کنید تا 100% فایل اماده بشه. }
 
 
و بعد هم بر روی پیغامی که بر روی صفحه ایجاد میشود ،گزینه install app را انتخاب کنید و بعد برنامه ایجاد شده را نصب کنید.
هالا کافیه که داخل برنامه جدیدتون با یک جیمیل دیگه شماره مجازی جدید بساید.
 
شما با app cloner قادر به ساخت 10 نسحه از هر برنامه هستید و هر نسخه جدیدی که میسازید قادر به ساخت ده نسخه دیگر است. یعنی محدودیتی در تعداد تکرار ساخت برنامه ها نیست.
 
 
 
          Mehrshad-farzaneh.blog.ir
 
وبلاگ جدید من.
 

نظرات  (۱۹۹)

سلام
من هرچقدر تلاش مبکنم اون شماره های پیشنهادی واسم نمیاد
پاسخ:
سلام
در ساعت های مختلف و پیش شماره های مختلفی رو تست کنید.
سلام ببخشید من باید برای هر شماره ی مجازی یک جیمیل بسازم 😕
پاسخ:
خیر!
شما میتونید از جیمیل های تقلبی و غیر واقعی استفاده کنید که حتی اصلا ساخته نشده! فقط مشخصه یک جیمیل رو داشته باشه
یعنی در انتهاش نوشته شده باشه:
 gmail.com@
سلام ببخشید من با یک ایمیل شماره مجازى ساختم و بعد یتهمون ایمیل چند شماره مجازى دیگم ساختم الان شماره مجازیمو پیدا نمیکنم کد فعال سازى تلگرام به اون برنامه میره  و منم نمیدونم چطورى باید وارد اون اکانتم شم راهى هست تا واردش بشم ؟
پاسخ:
وقتی اکانت تلگرام رو ساخته باشید دیگه اس ام اس ای که حوای " کد ورودی شما به تلگرام " باشه به سیم کارت ارسال نمیشه 
مستقیم فرستاه میشه داخل خود اکانت تلگرامتون
شماره مجازی دائم در حال چرخش در بین افراد هستن متاسافنه نمیشه برش گردوند.
بعد از ساخت اکانت تلگرام بهتره براش رمز دوم هم تهیه کنید اگه اطلعات شخصیتون رو وارد اون اکانت میکنی ( رمز دوم تلگرام )
سلام
خب چه کاریه 
گزینه log out رو بزنید از برنامه بیاید بیرون و با یک جیمیل دیگه وارد بشید اینهمه دور زدن برای چیه؟
پاسخ:
استفاده همزمان از چندتا اکانت ممکنه نیاز باشه برای کسی
در این پست با دوتا نرم افزار اشنا ک=شنید هالا اپ کلونر رو کلا میتونید به شکل های دیگه استفاده کنید
من مطالبی رو اگه بازم وقت کنم خواهم نوشت درمورد اپ کلونر که دیگه ارجاع میدم اون مطالب رو در بخشایی به این مطلب
سلام چرا شماره وارد تلگرام نمیشه یعنی اصلا کد نمیده
پاسخ:
کد میده معمولا!
یا شماره رو اشتباه وارد کردی یا در اون ساعت که تست کردین مشکلی از سمت تلگرام بوده!
سلام وقتی ک کد سه زقمی رو میزنم چیزی بالا نمیاد چندبار هم امتحان کردم

پاسخ:
با فیلتر شکن تست کنید و  برنامه رو اپدیت کنید
من یدونه ساختم ولی دیگه نمیشه ساخت
مثلا چگونه با یک جیمیل چندین شماره ساخت؟
لطفا جواب بدید!!!

پاسخ:
جیمیل های غیرواقعی وارد کنید
لوزمی نداره جیمیل ساخته شده باشه
فقط کافیه یک ادرس با مشخصه جیمیل وارد کنید. هر آدرسی که دلتون خواست!
مثلا
foajfn.foaner@gmail.com  !!!
سلام من چن اکانت ساختم آپ کلونر هم نصب کردم ولی الان با آپ کلونر 
تکست نو جدید میسازم یه جمیل میزنم بعد شماره سه رقمی رو هم میزنم ولی بعدش ارور میده چیکار کنم درس شه
پاسخ:
اپدیدت کنید برنامه رو از گوگل پلی و یا فارسروید
سلام ایا میشه از یه کشور دیگه شماره درست کنم مثلا از انگلستان یا چین لطفا جواب بدید
پاسخ:
از کاندا میشه و پیش شماره مخصوص خودش رو داره
من به صورت اتفاقی فقط کانادا در بین لیست شماره ها دیدم 
میتونید تو اینترنت یه جست و جویی داشته باشید درمورد پیش شماره موبایل شهر های مختلف

سلام ببخشید من یه جیمل دیگه زدم ولی میگه صفحه وب موجود نیست لطفا بگین مشکلش چیه؟؟؟
پاسخ:
با فیلتر شکن تست کنید
سلام من برنامه رو نصب کردم ولی تو برنامه گذینه های که میخوام بذنامه رو کپی کنم نیست میشه توضیح بدین😕
پاسخ:
تیک اپ کلونر رو بزنید بعد از تغیرات دلخواهتون ؛ نسخه جدید ساخته میشه!
سلام من میخوام تلگرام چند نسخه بسازم و برای چالشی که توی تلگرام به رأی نیاز دارم از اون نسخه ها استفاده کنم .میشه؟
پاسخ:
اره بابا میشه ولی حوصله میخواد دیگه...
راه های مختلفی برای دور زدن این روش هست
حتما اگه شد و خواستید مطلبی در این خصوص مینویسم
سلام من چندبار شماره ساختم وlog outکردم حالا اومدم شماره بسازم errorمیده اصلا پیش شماره که میزنم دیگه چیزی نمیاد و errorمیده چیکار کنم؟
پاسخ:
برنامه رو اپدیت کنید 
ترجیحا از گوگل پلی یا اگه مقدور نیست حتما از فارسروید پیگیر نسخه جدیدش باشید
سلام من ی شماره مجازی از برنامه تکست نو گرفتم خودم نصب کردم بعد  کردم بعدش دادم ب ی نفر دیگه حالا میخام اونو از  ببرم چجوری میشه راهنمایی کنید چون کل مخاته براش

پاسخ:
از بین بردن شماه که ممکن نیست... میتونید دسترسی رو قط کنید کنی ، یعنی فقط از حساب خارجش کنید با log out کردن. دو نفر نمیتونن هم زمان از یک شماره مجازی استفاده کنید. حتما فرد جدیدی که صاحب شماره میشه تا دو سه روزی کاملا شماره در اختیار خودشه.
  • حسین برکنده دل
  • من هرکاری میکنم تا نسخه برنامه عوض کنم نمیشه 
    پاسخ:
    والا میشه طبق آموزش ها. به چه مشکلی بر میخورید ؟! دقت کنید مقداری در تغییر نسخه . احتملا به نسخه پایین تر ارتقا داده نمیشه نرم افزار ها و ممکنه ایراد بگیره
    سلام من یه تکست نو جدید درست کردم ولی جیمیل تقلبی زدم وارد نمیشه لطفا راهنمایی کنید
    پاسخ:
    از این وبلاگ تکست نو رو بهتره دانلود نکنی والا من زیاد تو وبلاگ فعال نیستم ممکنه نسخه ای که گذاشتم قدیمی شده باشه
    نسخه جدید رو از فارسروید دانلود کن و تست کن حتما جواب میده
    گهگداری نیاز به فیلتر شکن هست 
             دمتگرم داداش این مقاله رو نوشتی .ایولا خدایی.     یماه بود جون میکندم ش مجازی درست کنم نمیتونسم یچیزی کم داشتم ک اینجا پیداش کردم بالاخره موفق شدم ک بسازم        .خیر ببینی خدایی هرکی ک هستی.                    👍👏😃
    پاسخ:
    ممنون بابت نظر امیدوار کنندت!♥
    میخام بجز این یکی یکدونه دیگ هم درست کنم چ جوری اینو بپاکم؟
    پاسخ:
    لازم به پاک کردن نرم افزار نیست! پاک کردن نرم افزار که  از طریق setting > apps> >text now > uninstall  

    برای لاگ اوت کردن بگردین و توی تنظیمات درون خود نرم افزار گزینه ای ای بنام log out  رو پیدا کنید که با کلیک کردن روش میتونید یه شماره دیگه رو صاحب شید موقتا.
    سلام من یک اکانت ساختم ولی الان میخوام باز یدونه دیگه بسازم صفحه اصلی رو نمیاره ک بتونم باز بسازم صفحه اکانتمو میاره چیکار کنم
    پاسخ:
    اکانت قبلیتو در اپ ساخته شده جدید؟!
    سلام یع سوال چرا باید با برنامه اپ کلونر از روش اسکی رف وقتی میشع جیمل غیر واقعی زد..؟ 
    لطفا جواب بدین
    پاسخ:
    چون میخواییم همزمان از چند اکانت استفاده کنیم!
    هم زمانی میتونه دلایل متعددی داشته باشه که ما حداقل برای دو روز مثلا نیاز به دسترسی کامل به دو شماره مجازی داشته باشیم!
    سلام مرسی بابت آموزش باحالتون
    من نمیدونم چطور جیمیل تقلبی استفاده کنم چون بر هر حال رمزو میخواد؟؟؟
    پاسخ:
    سلام
    ممنون بابت نظرتون
    این رمز برای ورد شما به اکانت شماره مجازیتونه
    اینجا در قسمت پسوورد نباید رمز جیمیل رو بزنید
    حتی رمز هم میتونید 12345678 رو برای همه اکانت های جیمیل فیکی که وارد میکنید بزنید
    سلام خواهش میکنم به سوالم جواب بدید نگرانم
    من برنامه texfplusرو دان کردم بعد یه شماره مجازی ساختم وارد تلگرام شدم
    بعد دیدم این اکانتی که وارد شدم انگار قبلا برای یکی دیگه بوده
    مخاطبینش هم واسه اون بود اما مخاطبین من نبود
    بعدش این شماره رو تو سایت تلگرام دیلیت اکانت زدم
    ایا ممکنه با وجود حذف اکانت مخاطبین من در اون شماره مجازی بمونه 
    من مخاطبین رو همگام سازی هم نکردم 
    فقط بهم بگید ایا ممکنه اطلاعاتم و مخاطبینم پخش بشه
    و به جز دیلیت اکانت باید تو برنامه textplusهم اون شماره رو پاک کنم؟؟
     اگه لازمه پاک بشه روشش رو بگید ممنون
    پاسخ:
    اگه دیلیت اکانت کردی که دیگه هیچی
    تمامی اطلاعات اکانتت رو پاک کردی
    نگران نباش مهدی جان


    مخاطبین که در تلگرام ثبت میشن در یک حافظه ای ابری در اینترنت ذخیره شدن

    مخاطبین دفترچه تلفن شما مجزا از دفترچه تلفن تلگرامه

    برنامه نویسی تلگرام بدین گونه بوده که به مخاطبین شما دسترسی داشته باشه و مخاطبین رو پیدا میکنه وارد دفترچه تلفن ابری خودش کنه

    بدین جهت میگم که لازم نبود دیلیت اکانت کنید
    میتونید هر مخاطب رو که وارد دفترچه تلفن ابری تلگرامتون شده از طریق دفترچه تلفن خودش دیلیت کنید
    شماره های مجازی چون هر سه روز میفتن دست یکی دیگه از این اتفاق ها زیاد پیش میاد که ببنید قبلا کسی با اون شماره وارد محیط تلگرام شده
    برای همین که نزارید کسی دسترسی بدون اجازه ای به اکانت شما داشته باشه
    بهتره بعد از این که شماره مجازی رو دریافت کردید  و وارد تلگرام شدید
    از طریق تنظیمات تلگرام از بخش امنیت رمز دومی رو برای حسابتون قرار بدید
    چرا با ایمیل غیر واقعی جواب نمیده؟؟؟
    ببخشید من ی شماره مجازی ساختم و از تکست نو لاگ اوت کردم 
    کس دیگه ای میتونه بدن وارد اون عکانت بشه؟

    سلام اخه ب ایمیل تقلبی پسورد نمیده چکارکنم
    salam

    kasani ke migan ba ye email chand ta shomare sakhte miishe bayad begam mitoonin email alaki vared konid
    سلام
    راهی برای دیلیت اکانت آپ تکست ناو هست یا ن؟
    سلام. من با برنامه textnow چندتا اکانت ساختم . ولی الآن دیگه error می‌ده و دیگه نمیشه . شماره جدید ساخت. لطفا راهنمایی کنید
    سلام چرا ارور میده یه بار ساختم دیگه نمیسازم لطفا راهنمایی کنین

    سلام
    من برنامه رو نصب کردم نسخه بدون فیلتر شکنش رو اما شماره نمیسازه مشکل چیه وقتی جیمیل میزنم و رمزش مینویسه: an eror hasooccorred.
    البته با فیلتر شکن هم امتحان کردم اما بازم همین خطا رو میده؟
    من با  جیمیل مصنوعی نمیتوم وارد برنامه شوم میگه نامعتبره

    من جیمیل میزنم کد هم میزنم ولی نمیره تو برنامه میگه هیچ سایتی وجود ندارد چی کار اگه میشت دو سه تا خودتون جیمیل بذارید مرسی
    حتمن باید جیمیل واقعی باشه اگر نباشه میشه ی پسورد الکی هم وارد کرد یا حتمن باید واقعی باشع؟!
    سلام من با توست نو واتس اپ ساختم چند بار لوگ اف کردم حالا هر چی واتس اپ را باز میکنم خطا میده که پیاامک ارسال نمیشه فقط تماس.... اما تماس هم گرفنه نمیشه و کد فعال سازی نمیاد... من حتما باید با همان شماره وارد واتس بشم. کار ضروری دارم. چکار کنم
    سلام میخوام برای افزایش ممبر کانالم شماره مجازی بسازم میشه درست کرد با این؟؟
    من با این برنامه یه شماره مجازی داشتم اکانت تلگرامم روی اون بود .روز دوم هم داشت ک کسی وارد اکانت نشه .الان اکانتم لوگ اوت شده چطور دوباره برگردونم توی برنامه هم از اون شماره اومده بیرون
    سلام من هر شماره ای رو میزنم کسی دیگه ای دارتش چیکار کنم
    سلام شماره مجازی ساخته شده با ی جمیل تقلبی الان تلگرام پاک شده اون جمیل تقلبی هم یادمون نیست میشه برگردوند؟
    جدیداً فقط An error has occurred میده و اصلاً نمیشه اکانت ساخت...

    ظاهراً هم شرکتِ سازنده، برنامه رو واسه ایران تحریم کرده؛ و هم وزارتِ ارتباطات اون رو فیلتر کرده. و از اونجایی که خودِ برنامه اجازه استفاده از VPN رو نمیده؛ پس در هیچ‌صورت امکانِ استفاده از برنامه نیست.
    من از گوگل میخام نصب کنم برنامه رو امیدوارم ک اونجور ک تویه نظرات گفته شده نباشه
    شماره مجازی از طریق برنامه نیکست ناو بهت 
    پی ام مدن قابل شناسایی هست
    با تشکر
    سلام من میتونم شماره بسازم
    ولی موبوگرامو که میحوام با اون شماره فعال کنم میزنه شماره ممنوعه
    چیکار کنم
    سلام من تلگرام شماره مجازیم پرید بیرون دیگم اسمس نیماد .کس دیگ این شماره رو بزنه و کدبره براش میتونه چتای منو ببینه؟؟؟؟لطف کن جواب بده حیاتیه
    سلام من سه اکانت درست کردم حالا واسه چهارمی می نویسه un error has occurred 
    اگه لطف کنید بگید چیکار کنم ممنون میشم
    سلام من شماره ساختم ولی وقتی میخوام حساب واتساپ با اون شماره بسازم میگه شماره تلفن وارده برای کشور خیلی کوتاه است اگر کد را وارد نکرده آید وارد کنید.من هم کد رو وارد کردم هم شماره رو درست مثل همونی که داخل برنامه ساختم
    سلام ... ممنون از اطلاعات خوبتون
    من با این برنامه یه اک مجازی تو تلگرام ساختم و بعد برنامه تلگرامم پپرید من شدیدا احتیاج دارم که به اکانتم برگردم اما هرچقدر تو قسمت log in جیمیلم رو میزنم و پسورد رو میزنم میگه که پسورد اشتباهه حتی چندین بار پسوردم رو عوض کردم و‌من مطمعنم که هم جیمیلم درسته و هم پسوردم ...
    هیچ‌راهی نیست که بتونم وارد اکم بشم؟؟؟
    سلام من خواستم اکانت پاک کنم که نمیدونم رو کجا کلیلک کردم 
    حالا ک برنانه رو باز میکنم یه صفحه میاره مینویسه من ربات نیستم زیرش یه گزینه برای کلیک داره رد ک نمیشه هیچ رو گزینه هم که کلیل میکنم چند تا تصاویر میاره 
    لطفا راهنماییم کنید
    سلام من شماره مجازی ساختم برای تلگرام و ایمو کد میده ولی برای واتس اپ نمیده
    سلام من شماره مجازیمو ساختم وارد تلگرام شدم  وبرنامه تکست نو رو حذف کردم،ب دلایلی تلگرامم حذف شد وقتی دوباره تکست نو رو نصب کردم و همون ایمیل قبلی با پسوردشو زدم ی شماره جدید ساخته شد چطور میتونم دوباره شماره قبلی رو نصب کنم
    شمارم اینه+۱(۸۱۳)۶۷۰۶۳۳۸ هر کار میکنم نمیش لطفا کمکم کنید
    سلام خسته نباشید 
    شما گفتید واسه هر شماره مجازی میتونید از جیمیل های تقلبی استفاده کرد 
    ولی من هرکاری میکنم میزنه پسورد اشتباه هست 
    میشه راهنمایی کنید
    من ۳ بار شماره ساختم بعد دیگه میگه خطایی رخ داده
    سلام خسته نباشید
    یه مشکل: به جیمیلم پیام دادن شماره مجازی شما reasigned شد بعد شماره قبلی انگار پرید راهی نداره به تلگرام با اون شماره برگردم؟؟
    سلام خسته نباشید
    یه مشکل: به جیمیلم پیام دادن شماره مجازی شما reasigned شد بعد شماره قبلی انگار پرید راهی نداره به تلگرام با اون شماره برگردم؟؟
    سلام من یه شماره ساختم روش تلگرام نصب کردم..بعد از اون یه شماره دیگه ساختم و تلگرامم پاک شد حالا که میخوام نصب کنم کد نمیاد برام...چیکار کنم که همون تلگرامم بیاد؟؟
    سلام ببخشیدمن هر چی هر کدی رو میزنم قبول نمیکنه دیوونم کرده اول مینویسه من ربات نیستم شکل های مختلف رو پیدا میکنم بعد موقع زدن کد هیچی قبول نمیکنه کمک کنید
    یکی میخاد اکانت مجازی درست کنه پسورد و رمزشو میزنه اما قبول نمیکنه چرررا؟؟
    سلام چه طوریی برای دومین بار شماره بسازیم؟
    سلام خسته نباشید م یک شماره مجازی ساختم و سؤالم اینکه اکانت های فری برنامه textnowچند دروز است؟؟؟
    ببخشید من ایمیل رو  زدم  رمز هم وارد کردم ولی هر چی صبر میکنم همچنان در حال Loding...هستش چیکا کنم که بره مرحله ای که باید عدد ۳ رقمی بزنم هر چی کار میکنم اصلا نمیشه ؟؟
  • ابراهیم زاده
  • سلام من‌ با تکست نو شماره میخوام بسازم ایمیل و رمز فیک میدم بهش ولی و میزنم که بره مرحله بعد این ارور رو میده  an erorr has occured چیکار کنم درست بشه
    سلام من‌ با تکست نو شماره میخوام بسازم ایمیل و رمز فیک میدم بهش ولی و میزنم که بره مرحله بعد این ارور رو میده  an erorr has occured چیکار کنم درست بش
    اقا من هرچی رمز جیمیل رو میزنم باز میگه اشتباه است
    حتی یه جیمیل دیگه هم ساختم ولی همش میگه رمز جیمیل اشتباه است
    سلام کد های کشور های اروپایی رو میخواستم مثل کانادا
    سلام خسته نباشید، من از سال 95 باهاش کار میکنم، این نسخه جدیدش دان کردم، تازگیا هرچی میسازم ی هفته ای دیلیت میشه، علتش میدونید!؟ 
    سلام خستا نباشید برای من جیمیل رو میزنم نمیاره
    چرا من جیمیل الکی میزنم رمزشم میزنم eror میده باهاشم اک نساختم

    سلام کار نمیکنه تو ایران فیلتر شده😒
    آموزش کسب درآمد با وبلاگ یا سایت و مجموعه کسب درآمد ها
    چطور میتونم اکانتایه زیادی باز کنم

    سلام چه جوری میشه اکانت تکست ناو رو حذف کرد
    سلام داداش من هرچی ایمیل و رمز رو وارد کنم ارور های مختلف پیدا باید چه کار کنم
    داداش تلفن زود جواب بده
    خیلی لازم دارم خیلی هم امتحان کردم ولی نمیشه
    خسته نباشید  واقعا 
    من میخواستم بگم دیگه از این نسخه نرم افزار در گوگل پلی نی که به روزش کنیم و هرچه قدر ایمیل وارد میکنم   میگه اکانت درست نی لطفا راهنمایی کنید 
    ساخت شماره مجازى رو بلد بودم ولى بازم دمت گرم چون خیلى دنبال نرم افزار دومى گشتم
    دوستان در حال حاظر این برنامه و بیشتر برنامه هاى ساخت شماره مجازى در ایران کار نمیکنند به نظر من بهترین برنامه براى ساخت شماره مجازى در ایران  Gloove ip هست
    من توی یکی ازکانالا خوندم رمزش ۱۲۳یه وقتی هم زدم درست بود می تونید ازاون کد استفاده کنید
    سلام من با یک اکانتی که از تکست نو دریافت کردم وارد تلگرام شدم ولی متاسفانه با یک نادونی همه ی نشست های فعال اکانت رو پایان دادم و الان اکانت از دستم خارج شده و در برنامه هم اکانت دیگر درست کرده بودم چگونه میتوانم شماره را برگردانم؟!
    سلام آیا این شماره ها واقعا وجود دارند یعنی برای ما مشکلی پیش نمی آید منظورم این هست که اون شخص از ما شکایت کنه من که فعلا نساختم چون مطمئن نیستم و ممکن است جریمه و دستگیر شوید
    سلام من جیمیل یکی از شماره ها رو فراموش کردم ولی میدونم شماره چنده و تلگرامم پاک کردم ولی شماررو دارم چطوری برگردونمش؟؟؟؟؟؟؟؟
    پس چرا من هیچ جا نمیتونم لینک برنامرو پیدا کنم برنامشم تو پلیاستور نیست 
    هر چقدر میزنم ابم نمیاد
    هههههههههه
    اقا من هر چقد پسورد و جیمیل میزنم ارور میده چکار کینم اخه
    سلام چرا هر چه قدر جیمیل میزنم همش ارور میده
    سلام توروخدا جواب بدید قبلا میتونستم اکانت درست کنم الان اصلا نمیشه حتی جیملم میزنم ولی نمیاد راهنمایی کنید خیلی ممنونم
    سلام چرا با اکانت مجازیم نمیتونم به کسی پیام بدم 😯😒علامت تعجب قرمز میادℹ انگار ریپورتم. هر چندتا هم که ساختم نتونستم تو تلگرام به کسی پی ام بفرستم
    من ایحدمیل خودمو میزنم اماهمش ارور میده  قبول نمیکنه چیکار کنم
    سلام من میخام این برنامه ای که باهاش چند تا اکانت میشه درست کردو دانلود کنم همین app cloner  ولی هر کاری میکنم اصلا دانلود نمیشه نمیدونم یا شایدم من بلد نیستم میشه یه جاییی این برنامرو بفرستین یا ایدی تلتونو بزارین؟ 
    چرا میگ واسه کشور شما در دسترس نیست الان باید چیکار کنم؟
    بره من گزینه creat an account نمیره جلوی جیمیل هی یه چیزی میچرخه فقط
    سلام من هر چی میزنم ارور میده، چرا؟
    سلام من اکانت هرچی میزنم ایمیل رو مینویسهerror has an eccurred چیکار کنم من یکی بگه خیلی ممنون میشم☹🖤
    سلام من قبلا یک شماره مجازی گرفتم ولی برنامش حذف شد حالا هرچی تلاش میکنم ک دوباره شماره بازیابی بشه نمیتونم کمکم کنید🔴🔴🔴🔴🔴
    سلام من قبلا یک شماره مجازی گرفتم ولی برنامش حذف شد حالا هرچی تلاش میکنم ک دوباره شماره بازیابی بشه نمیتونم کمکم کنید🔴🔴🔴🔴🔴
    سلام چرا برای من مینویسه an error has 
    eccored
    سلاام هرکاری میکنم توی  کریت اکانت وصل نمیشه میشه راهنمایی کنید ممنون خسته نباشید
    چرا دیگه برنامش کار نمیکنه؟
    سلام دلیل ارور داد برنامه اپدیتشه؟ کلا دیگه نمیشه اکانت مجازی ساخت😑
    سلام من ایمیل رو میزنم همینجوری لودینگ میمونه چیکارش کنم؟
    سلام  من شماره مجازی برای اولین بار ساختم ولی و ارد تلگرام نمیشه باید چه راهی بزنم تا بشه

    سلام.مدیر سایت عزیز.این شماره من چن روز کار میکنه.مثلا تاریخش چند روزه.همش میگه یا برای مخاطبین خود پی ام ارسال کنید یا شمارتونو از دست بدید.مخاطبین اشکال نداره ک مخاطبین خودم نباشه مثلا توی نوشتن پی ام ی شماره بدم ک نمیشناسم؟.لطفا راهنمایی کن سپاس
  • داود پاکانیان
  • سلام بنده یوزر و پسورد وارد میکنم ولی لوگین نمیشه دلیلش چی هست 
  • داود پاکانیان
  • سلام لطفا در مورد لوگین نشدن نکست پلاس توضیح دهید یوزر و پسورد درست میزنم ولی ارور میده
    سلام . من  app colanr نصب کردم بعدش text new را هم یکی دیگه درست کردم . ولی وقتی جمیل و پسورد  میزنم اررو میده با فیلتر شکنم زدم باز یه نوشته خارجی میاد نمیدونم چیه .

    من اکانت واتساب ساختم ۴ماهی داشتمش ولی جدیدا پریده دلیلش چیه خب:/

  • پریسا نامجو
  • ممنونم

    توروخدا کمکم کنید من تلگرامم پاک شده گوشیمو ریست کرده بودم اون برنامه تکست نو هم پاک شده کلی فیلم ووعکس دارم تو اون تلگرام هرچی جیمیلمو میزنم قبول نمیکنه توروخدا کمکم کنید 😭

    خواهش میکنم کمک‌کنید راهنمایی کنید دارم دیوانه میشم 😭

    من شمهره مجازی ساختم اینستا و تلگراممو نصب کردم ولی واتس اپم نصب نمیشه میگه همیچنین شماره وجود نداره

    ۰

    من شماره مجازی ساختم اینستا و تلگراممو نصب کردم ولی واتس اپم نصب نمیشه میگه همیچنین شماره وجود نداره

    ۰

    سلام یه شماره مجازی ساختم ولی هرچی سعی میکنم بازم بسازم ارور میده یا میگه در کشور شما در دسترس نیست با چندتا فیلتر شکنم امتحان کردم حتی به سرور آمریکا وصل شدم ولی بازم نشد میشه راهنمایی کنید ممنون

    برام بفرستید برنامه رو

    سلام ببخشید من هر چی ایمیل میزنم قبول نمیکنه اصلا بالا نمیاره 

    سلام!!! 

    کسی میدونه چطور شماره مجازی از دست رفته رو برگردونیم؟ 

    تو این برنامه دیگه اون شماره مجازی قبلی نیست!! 

    کسی اگه میدونه کمکم کنه ممنون میشم. 🙏

     

    سلام 

    من برنامرو نصب کردم همه کاراییم ک گفتین انجام دادم اما شماره نمیسازه چیکار کنم؟یکی کمکم کنه

    سلام گفتید ک بهتره ازین وبلاگ تکست ناو رو دانلود نکنیم باید بگم تکست ناو فقط نسخه قدیمیش کار میکنه ک شما زحمتشو کشیدیدو گذاشتین سایتایی که نسخه جدید رو میزارن اون نسخه از کار افتاده از نسخه قدیمی بهتره استفاده کنید

  • علی خلیلی سامانی
  • ســـلــام دوستان عزیزم من قبلا با چندتا برنامه شماره مجازی میساختم اما الان چند روزه بیست تا برنامه هم دان میکنم و جواب نمیده هیچ کدوم برنامه ها

    تــــو رو خـــــدا اگـــــه کــــــســـــی بــــرنـــــامه ای که کار کنه یا ربات ساخت شماره مجازی یا سایتش رو داره باهام تماس بگیره جبران میکنم 

    علی خلیلی سامانی هستم 

    09170998459

    ایــــــنـــــم شماره تماس منه لطفا خبرم کنید

    من وقتی جیمل رو وارد میکنم پیغام

    An error has occurred

    رو میده و وارد نمیشه چیکار کنم؟

    با تشکر

    با سلام عرض خسته نباشید . ببخشید بعد از بروز رسانی برنامه دیگر کار نمیکند و داخل نمیرود

    اصلا ایمیلیو ک میزنیم قبول نمیکنه و ارور میده لطفا کمک کنید

    سلام. من گوشیم ایفونه و برنام تکست ناو کار نمیکنه. مثلا هر جیمیلی میدم مینویسه حساب با این ایمیل موجود است در حالی که ایمیل ها برای خودم هستن.....چیکارکنم ؟!

     

    سلام. من اینجا یادگرفتم چطوری شماره مجازی بسازم

    برای من ارور کشور میده ولی من فیلتر شکنم هم روشنع

    س ل ا. م خدمت دوستان ببخشید وقتتون رو میگیرم سوالم اینه من برنامهtextnowرو دارم میزنم ایمیلمو رمز ایمیلمو و اسممو میزنم نمیاد همش در حال بارگیریه بدش دو قسمتیه از من قسمت LoGinو Sign upلطفا بگین باید چی کار کنم مرسی 

    سلام ببخشید یه اروری میاد فک کنم میگه بیش از حد مجاز تلاش کرده اید چطوری از اون ارور رد بشم شماره مجازی ساختم ولی باز ارور میده

    یدونه شماره داشتم تلم پاک شد پرید چطور پس بگیرم ایمیل الکی زده بودم

    سلام ببخشید من یه بار ساختم دیگه نشد بسازم

     

  • پارسا کریم بنیاد
  • سلام من بعد اینکع ۶ تا اکانت ساختم دیگه وارد برنامه نمیشه و میگه شما تعداد زیادی تلاش کرده ای و میگه...... an error has من باید چیکا کنم؟

    تروخدا جواب بدید چرا دیگ کار نمیکنه شماره مجازیا میگه تو کشور دیگ نمیشه درست کرد تروخدا حواب بدید چیکار کنم 

    ارور میده میگه تو ایران نمیشه ساخت درحالی که من  حتی با وی پی ان هم میرم 

    یه راه بگین که بتونم شماره بسازم ترو خدا

    تا الان من ۴ تا برنامه ساخت شماره مجازی نصب کردم ولی بالا نمیاره

    میگه در کشور شما نمی توان ساخت 

    به زودی

    یه نفر جوابمو بده

    سلام ببخشید من با برنامه تکس ناو یه شماره مجازی درست کردم وزمانی که میزنم تلگرام میگه که شما گحروم هستید لطفا کمکم کنید

    چجوری دانلود کنم

    سلام من شماره مجازی میسازم ولی هنگام ورود به تلگرام به مشکل بر میخورم و میگه که تعداد تلاش بیش از حد  چه کار کنم

    اقا سلام چرا ارور میده بد اینکه جیمیلو وارد میکنم

    پاسخ:
    ممکنه با تغییر ipتون این مشکل حل بشه

    سلام من چند تا ساختم 

    الانیام too many requsts میاد چیکار کنم درست شه؟

    پاسخ:
    بروز ترین نسخه رو از سایت های دانلود برنامه های اندرویدی مثل فارسروید دانلود کنید. این برنامه چون تعدا کاربراش بالا رفته به سختی شماره میده و چه بسی احتمالش هست که نده. این برنامه حتی از طریق سایتشم خدماتی رو ارائه میده. به سایت اصلیش هم مراجعه کنید از طریق مرورگر. با فیلتر شکن خاموش و یا روشن تست کنید.

    من خیلی وقت وقت فعالیت تو وبلاگ رو ندارم و یکسری نظرات جدا تند بود که حذفشون کردم. من این روش رو حدود یکی دو سال پیش انجام میدادم و طبق شنیده ها هنوز برای بعضی ها جواب میده. به تاریخ مطالب هم دقت کنید.
    توی اخرین تستی که از این برنامه داشتم توی بعضی از روزها شماره نمیداد و بعضی از روز ها شماره میداد. دلیل این مشکلات میتونه شلوغ شدن حجم کاربراش و کمبود شماره های مجازی. اما امتحان کردن این روش هنوز میتونه جواب بده و احتمال شدن یا نشدنش 50 50س. اگه 0 بود حذفش میکردم.
    موفق باشید.

    سلام چرا هر پیش شمآره میزنم نمیاره 

    سلام من یکی ساختم دومی رو چجوری بسازم؟

    سلام داداش من موقعی که ایمیلم و میزنم بعدش ارور میده چیکار کنم؟؟؟

    سلام وقت بخیر من یه نسخه دیگه از نرم افزار Textnow را قبلا داشتم شماره ساختم الان مشکلم

    اولا برنامه text now شما نصب نمیشه.امکان داره چون یه نسخه دیگه دارم نصب نمیشه؟ و آیا حذف کنم شمارم پاک نمیشه؟

    دوما با برنامه شما که گفتین رنگ عوض کنیم درست میشه. انتخاب ک میکنم برنامه text now میگه ایکن فعال نیست بایدچکار کنم؟

    سلام من اکانت ساختم ولی برنامه رو حذف کر م.الان باز میخام وارد شم ارر میده

    حتی واسه بقیه جبمیلامم ارر میده

    چجور وارد شم؟

    سلام لطفا به سوالم. جواب بدید من الان 2 روزی هست که هر وقت وارد برنامه میشم و 1 شماره میگیرم برای شماره دوم میگه محدود شده اید و ساعاتی بعد امتحان کنید دلیلش چیه قبلا حتی 10 تا هم میگرفتم این پیام نمیداد

    سلام برای من اصلا تیک بالای صفحه نمیاد 

    نمیدونم چرا 

    جواب بدید لطفا

    سلام ببخشید میشه کاری کرد هر سه روز دست کسی نیوفته شماره مجزیمون ؟

    سلام من سر یک جریاناتی تلگراممو پاک کردم بعد خود برنامه اک مجازیم پاک کردم الان میخوام همون شماره برگرده باید چیکار کنم؟

    سلام 

    بعد از ساخت اکانت در تلگرام میشه از توی این نرم افزاره اکانت رو پاک کرد 

    من وقتی میزنم ایمیلو اصن نمیره تو چیکار کنم

    چرا هر رمزی که وارد میکنم و نمیاره چیکار باید بکنم

    سلام خسته نباشید 

    من هرچی ایمیل و پسورد فیک میزنم حتی با فیلتر شکن 

    باز ارور میده 

    لطفاً جواب بدید 

    مرسی بابت توضیح و زحمتتون

    این نرم‌افزار می‌نویسه too many regustsچکار کنم خراب شده 

    سلام. ببخشید من وارد برنامه ای که ساختم میشم اما در برنامه ی اصلی هیچ مشکلی نیس ولی در برنامه ی جدیدی که با اپ کلونر ساختم تویه پایین صفحه ارور نامشخص میده. لطفاً راهنمایی کنید⁦🌹

    سلام

    من یه شماره مجازی دارم که روش واتس آپ نصبه حالا میخام گوشیم رو عوض کنم چطور میتونم همون شماره رو توی گوشیه جدیدم ببرم؟

    ممنون میشم چون خیلی حیاتیه

    سلام شماره مجازی میخوام 

    من قبلا زیاد درست می کردم 

    الان شماره هاش تموم شده😃

    باید شماره اضافه کنه 

    ارور میده با هر کدی که میزنم ارور می ده

    سلام خسته نباشید با چه فیلتر شکنی این برنامه رو دردایران باز کنیم؟

    دوستان کسی میدونه به ایمیل من پیام بده مرسی؟

    سلامن من ی برنامه رو کلون میکنم بعد شماره مجازی رو وارد میکنم پسورد میاد میزنم وارد برنامه ک میشم یهو بن میشه اکانت پرت میشم بیرون ازتمام ورژن های اپ کلونر و تکس ناو استفاده کردم درست نشده چکار باید کنم درست شه

    سلام من شماره مجازی درست کردم بعد باش تل نصبیدم بعد الان مثلا بیس تا پیام ک میدی دیگ پیامت برای کسی نمیره میزنه بیش از حد تلاش کردی  یک ساعت دیگ بیا میدونین این بخاطر چیه ؟باید چیکار کنم 

    سلام من در بخش sing up رمز میزنم ولی نمیتونم وارد برنامه شم همش یه پیام قرمز میده میشه بگید باید چیکار کنم

     

    سلام اگه نمیتونید بسازید با حساب گوگل وارد شید یا اگر هم نمیتونید به آیدی من در تلگرام پیام دهید تا با کمال احترام و به صورت رایگان براتون یاد بدم .      baranemehrT@

    دوستتون دارم خداحافظ.

    سلام.خداقوت♡ببخشید من تمام این کارهارو انجام میدم ولی بعد اون برنامه رو که ساخته شده نصب نمیکنه. نه تنها واسه text now بلکه واسه یه اپ دیگه هم امتحان کردم. مشکل میتونه ار کجا باشه ؟

    چرا تلگرم شماررو قبول نمیکنهک

    سلام هر کاری میکنم لوگ این نمیشه چرا

    سلام من وارد برنامه شدم و هرچقدر روی ساخت شماره میزنم نمیاد با فیلتر شکنم امتحان کردم 

    چیکار کنم؟

    سلام من شماره مجازیو ساختم اما تو تلگرام که میزنم میگه این شماره مصدود شده چیکار کنم🥺🥺

    ایا این کار برا واتساپ هم جواب میده 

     

    هتما باید021 بزنیم یا یز دیگریه باید بزنیم

    هتما باید321بزنیم یا یز دیگریه باید بزنیم

    میتونیم باشماره به کسی زنگ بزنیم یا ان ها به ما زنگ بزنن

    چرا وقتی توی تلگرام شماره رو میزنم‌ کد نمیاد؟🥺😭

    راست می گه توی تلگرام نمی یاد

     

     

     

     

    من وقتی ایمیل رو زدم این پیام رو به من داد چیکار کنم AN ERROR HAS OCCURRED

    بابا اصلا من هر چقدر جمیل خودم و رنزش را میرنم نمیره به صفحه بعد که یک پیش سماره بزنم میگه خطا سیستم لطفا کمکم کنید لطفا

     

    چرا پیام ویس میاد اونم ویس باز نمیشه

     

    سلام ببخشید میشع با این شماره ای که میده یه اکانت اینستاگرام بسازیم؟؟؟

  • هاشم ولی مفرد
  • سلام من هر چه ایمیل وپاسورد میزنم باز هم نمیشه مشکل چیه 

    از کجا میتونم این اپلیکیشن رو دانلود کنم

    سلام من با تکست نو شماره مجازی ساختم و با اون پیام میدم ،،ایا کس دیگه ای میتونه به این شماره مجازی که ساختم دسترسی پیدا کنه و پیامای من رو بخونه؟ اگه اره چیکار کنم امنیتش بره بالا

    سلام استاد

    من برای انجام کاری درتلگرام نیاز مبرم به چندین اکانت تلگرامی دارم

    اگر توانایی چنین کاری رو دارید لطفا به ایمیلم پیام بدید

    اگر بتونید این کار رو برام انجام بدید دستمزد شما رو هم خواهم داد

    ممنونم

    چرا کد نمیده😐

    اقا من شماره مجازی رو میزنم تلگرام میگه تعداد شماره ها کمه

    برنامه جواب نمیده از وی پی ام کدام کشور استفاده کنم

    سلام قبلا کد برای برنامه میومد اماالان میگه کد برای اون شماره پیامک شده چطوری کد رو بگیریم 

     

    من ۵ تا اکانت ساختم . ولی الان هی ارور میده که دیگه بیش از حد شده . نمی دونم چکار کنم . پاکش هم کردم کار نکرد . لطفا کمکم کنین

    چرا ایمیل و رمز رو که میزنم ، لود میشه

     

     ولی اصلا نمیره قسمت بعدی؟ قبلا هم استفاده کردم 

    ولی چن وقته قاطی کرده چیکنم 

     

    سلام 

    چرا هر پسوردی میزنم نمیشه

    چکار باید کنم؟ 

    مبشه کمکم کنین برام شماره مجازی درس کنین بلد نیستم اگه میخواین برام شماره مجازی درس کنین ۰۹۲۱۷۵۸۲۷۶۷ ب این شماره تو واتساپ پیام بدید و هدیه ای برای سازنده شماره مجازی در نظر گرفته ام.🌹✌ به این شماره پیام بدید 09217582767

    سلام چجوری شماره درست کنم هرچی ایمیل میزنم نمیاره میگه درست نیس ایمیلام درست نوشتم 

    سلام این برنامه از کجا دانلود کنم ؟

    سلام خواستم بگم که من یک تکست نو دیگه ای دارم که بنفش رنگه آبی رنگ اینجوری نیست ...واسه همین گفتم که میشه این برنامشو لینکشو بزارید تا نصب کنم بتونم با همین برنامه اکانت های جدیدی بسازم و با کمک همین برنامه کمکی ای که معرفی کردید ...ممنونم

  • شماره مجازی نامبریاب
  • سلام . مطلب خیلی مفیدی بود

  • شماره مجازی نامبریاب
  • سلام

    راهی را میشناسید که بشه شماره مجازی ارزان یا رایگان ساخت؟ یا نرم افزار شماره مجازی که هنوز کار میکنه سراغ دارید؟

    سلام و خسته نباشید.

    من از این برنامه خیلی راضی هستم، فقط به یه مشکلی خوردم...

    من با شماره مجازی اکانت رو باز کردم همه چی خوب پیش می رفت تا اینکه تلگرام رو آپدیت کردم در گوگل پلی، بعدش وارد تلگرام شدم و با صفحه ای که برای بار اول واسه ثبت نام تلگرام هست مواجه شدم... اومدم دوباره از شماره مجازی ای که درست کرده بودم استفاده کردم ولی پیام می داد که‌ این شماره ممنوع است، از برنامه دوباره یه شماره مجازی گرفتم وارد کردم و اون رو هم گفت شماره ممنوع است! با شماره همراه اول امتحان کردم این پیام رو نداد. من چیکار باید انجام بدم؟

    سلام خسته نباشید من وقتی جیمیل رو وارد میکنم یه چیزی میاد جلوش و میچرخه و قسمت creat account روشن نمیشه 
    چه باید بکنم؟
    لطفا جواب بدید

     

    مطلب بسیار مفیدی بود

    اگر مایل بودید از وبسایت شماره مجازی (نامبرگیر) ماهم دیدن فرمایید

    در نامبرگیر ، بهترین نرم افزار های شماره مجازی ساز رو به صورت رایگان منتظر کردیم، مانند:

    نرم افزار شماره مجازی Nextplus و نرم افزار شماره مجازی Text Free

     

    سلام من از برنامه استفاده میکنم نمیدونم چرا کد برام نمیاد از همون برنامه 

    چرا ایمیل می زنی وا نمی شه

    سلام لطفا کمکم کنید

    من از برنامه text me upشماره گرفتم و اکانت واتساپ درست کردم 

    بعد چند روز تو برنامه text up ی شماره ی خارجی میس کال زد و یک ویس فرستاد اوکی کردم باز نشد چیزی!!!

    بنظرتون میتونه هکر باشه ؟؟

    منم ترسیدم سریع برنامه رو حذف کردم

    لطفا راهنماییم کنید میتونه ب اطلاعات گوشیم دسترسی پیدا کند؟؟؟

    ببخشید من همین را در textmeزدم ولی ایمیل جدید و پسورد میزنم نمیشه

    سلام منم نمیتون شماره مجازی بگیرم و بلد هم نیستم میتونید یدونه شماره مجازی برام درست کنید برای تلگرام میخوا،

    من چرا هرچی پسورد میزنم نمیاره

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی